Van de Voorzitter (zomer editie)

Even wat belangrijke informatie voor de leden (en misschien ook de niet leden). Zet daarom alvast in uw (digitale) agenda:

Op zaterdag 8 augustus 2015 is de jaarlijks terugkerende klussendag bij de s.v. DESS gepland.

Maar dit jaar is het nog veel drukker met werkzaamheden dan andere jaren.

• Het zou namelijk fijn zijn als het kunstgras veldje eind deze zomer definitief aangelegd kan worden. Er zijn inmiddels twee werkgroepen actief, de één gaat de kleedkamers opknappen (team Tom), de andere houd zich bezig met het kunstgrasveldje (team Cor). We doen echt een beroep op uw hulp omdat we zoveel mogelijk zelf willen doen, om de kosten zoveel als mogelijk is, te drukken. Er zijn verschillende klussen, denk aan: ontbossen en helpen afvoeren van struiken, wit zand scheppen en kruien, vlakken, trillen, tegelen en wellicht in een wat later stadium; metalen hekwerk, houten boarding, evt. LED verlichting aanleggen en bij de mannen binnen het aanreiken van materialen, schoonhouden/ maken werkplek etc. kortom heb je ervaring en/of lijkt het je leuk om wat te doen, meld je alvast aan bij onze vaste contactpersoon Cor Vlaar op 06-53620206.

Dus al komt u maar 2 uurtjes even de handen uit de (korte) mouwen te steken, daar zijn we echt al super blij mee! We starten rond de klok van 09:00uur.

• De bewaar Odessa zal midden augustus uitkomen en zal in oude vertrouwde vorm bij u thuiskomen. Hierna gaan we zoveel als mogelijk digitaal doen. De jongste jeugd zal het wedstrijdprogramma niet van onze website (hoeven) af te lezen. Zij krijgen een “hard copy” mee van de begeleiders/ trainers.
  • Inmiddels heeft er een switch plaats gevonden t.a.v. de webbeheerder van svdess.nl Wij bedanken Harm op den Kelder hartelijk voor de afgelopen tijd en verwelkomen, zeker niet minder enthousiast, Niek Nijland!
  • En houd dus vanaf nu de website svdess.nl in de gaten voor het wedstrijdprogramma en andere belangrijke dagen in 2015!
  • Er zijn nog steeds best veel vacatures binnen de vereniging, ook in het bestuur kunnen we nog mensen gebruiken. De ledenadministrateur Charlotte Admiraal legt in oktober door drukke (kantoor)werkzaamheden haar functie neer. Wie o wie meldt zich aan of mogen we benaderen om ons uit de brand te helpen? Schroom niet om iemand van het bestuur even aan te schieten of even te contacten.

Geniet (nog even) van uw vakantie!

Johnny Jacobs