Zaalsport

Volleybal sportzaal de Vangzaalvoetbal logo

Volleybal

De sportvereniging DESS heeft ook 1 volleybalteam dat competitie speelt. Als er competitie is, wordt deze afgewerkt in de sporthal in Avenhorn.

Trainen gebeurt echter iedere week in ons dorp. In de sportzaal van Dorpshuis De Vang is iedere donderdag vanaf 21:00 uur de plek waar alle volleyballiefhebbers elkaar treffen voor een gezamelijke trainingspartij.
Het afgelopen jaar werd het steeds drukker op de trainingen. Zowel dames als heren nemen aan de trainingen en wedstrijden deel.
Lijkt het je ook leuk om een keer mee te trainen? Je bent natuurlijk van harte welkom. Neem dan even contact op met Arjan Slagter 0229-591449 of via arjen_slagter@hotmail.com. Meer algemeen volleybal nieuws leest u op www.volleybalkrant.nl