Faciliteiten

Het s.v. DESS onderkomen is in de begin jaren 2000 grondig onder handen genomen en moest worden vergroot om aan de eisen van de tijd te kunnen voldoen. Niet alleen werd de kantine daarom in 2007 gerenoveerd, er werd ook een groot stuk aangebouwd waarin plaats was voor een grote bestuurskamer, een reproruimte, 2 ruime scheidsrechterskleedkamers en een EHBO/ fysio ruimte. Toen de verbouwing uiteindelijk met veel vrijwilligers was afgerond, konden we met trots stellen dat ons onderkomen, voorlopig weer klaar is voor de toekomst! Voor vragen over het kantinebeheer; neem hiervoor contact op met Afra Appel-Huisman en/ of Roel op den Kelder.

faciliteiten

Op het complex hebben we de beschikking over 6 kleedkamers, een keukentje, een technische ruimte, materialen hok en 2 grote wedstrijdvelden met echt gras. Het B-veld heeft verlichting en daar worden dan ook alle trainingen afgewerkt. De elftallen die op een groot veld moeten spelen, doen hun wedstrijden afwerken op het A-veld. De junioren spelen over het algemeen hun wedstrijden af op veld A. Zo kunnen ouders de kinderen ook vanuit de kantine aan t werk zien.

positie kunstgras veldje overzichts foto

De sportvereniging DESS beschikt ook over een afdeling volleybal. Dit team traint elke donderdagavond vanaf 20:45 uur in Dorpshuis De Vang te Benningbroek. De competitie wordt in sporthallen in de nabije omgeving afgewerkt. Zie voor verdere info elders op de website. Met ingang van seizoen 2015/ 2016 heeft DESS ook een jeugd zaalvoetbal team, dat kan, we zijn immers een OMNI vereniging. Een kunstgras veldje is aangelegd voor de jeugd, zaalvoetbal en volleybal leden, moet daar een nog positievere impuls aan gaan geven. Plezier staat voorop!

boardingveldje sv DESS