Scheidsrechters pagina

Roland Bontekoning is de scheidsrechterscoördinator van s.v. DESS voor de wedstrijden op zondag.

Roland probeert onze verenigingsscheidsrechters in te delen voor de teams op de zondag. Wiegert informeert, nodigt uit en ontvangt de scheidsrechter voor Heren 1.

Dus mocht u een scheidsrechter nodig hebben voor uw zondagwedstrijd, kunt u daarvoor de volgende mensen verwachten:

Anita van Arem, Roland Bontekoning, Liesbeth Huisman, Erwin Kan, Jos Nijland en Jan Kok.

Mocht u zich ook beschikbaar willen stellen om af en toe een wedstrijd te fluiten, meld dit dan even bij één van de bestuursleden of via scheidsrechterszaken.dess@gmail.com

Als er echt geen scheidsrechter beschikbaar is (GSB), zal de aanvoerder van het elftal uiteindelijk iemand moeten aanwijzen om de wedstrijd te leiden.

SPELREGELBEWIJS

M.i.v. 2015 is voor de jeugdleden vanaf 16 jaar het spelregelbewijs ingevoerd. Tegen spelers die zes wedstrijden zonder spelregelbewijs spelen, zal na na de zevende overtreding aangifte bij de tuchtcommissie worden gedaan. Mogelijk volgt er dan een zware sanctie. De richtlijn hiervoor is: een boete van € 200 voor de vereniging en 4 wedstrijden uitsluiting, waarvan 2 voorwaardelijk, voor de speler. Mocht je de inlogcode van de KNVB kwijt zijn, dan kan je die weer opvragen via een beheerder van Sportlink in uw vereniging. (Roland Bontekoning)

Het Digitale Wedstrijd Formulier via de PC voor het veldvoetbal is verdwenen, nu is er de mobiele wedstrijdzaken app van de KNVB.

Voor meer info, kijk op: https://www.sportlink.nl/ledenadministratie/wedstrijdzaken/

v.l.n.r.  Jan Peter Bos, Johnny Jacobs, Cor Vlaar