Grote DESS loterij voetbalweek 4 tot en met 8 juni 2024

Zoals elk jaar zal er tijdens de voetbalweek weer dagelijks een trekking van de grote DESS loterij plaatsvinden. Met ook dit jaar weer vele mooie prijzen. Elke voetbalavond is er een trekking van de loterij en op 8 juni om 23.00 uur de trekking van de hoofdprijs.

De volgende prijzen zijn er dit jaar te winnen:
1e Hoofdprijs: Opblaasbare jacuzzi
2e Hoofdprijs: 2x tickets voor een voetbalwedstrijd
3e Hoofdprijs: JBL box
4e Hoofdprijs: Pizzarette

En natuurlijk elke avond vele andere mooie prijzen.

De opbrengst van de loterij is t.b.v. geluidsinstallatie binnen in de kantine en buiten op de velden, zodat we tijdens festiviteiten, belangrijke wedstrijden en evenementen goed geluid en bereik hebben

Elk lid krijgt medio april een boekje met 20 loten om te verkopen. Bel de hele familie, mobiliseer de buurt, vraag je collega’s, de juffen van school en probeer zo veel mogelijk loten voor de club te verkopen. Mocht je je boekje verkocht hebben, snel inleveren en wellicht de volgende weer verkopen.

Als beloning is er voor de jeugdleden voor elk volledig verkocht boekje een verrassing, aangeboden door DESS.

De boekjes dienen vóór 28 mei 2024 te zijn ingeleverd bij 1 van onderstaande adressen. Ook zijn daar de extra boekjes verkrijgbaar.

Meer info over deze actie kunt u vinden op www.svdess.nl

Esther Buijsman                        Claudia Appel
Het Hogeland 11                       Dr. De Vriesstraat 28