Van de voorzitter

Beste leden van DESS,

Hier is ie dan. De splinternieuwe nieuwsbrief die jullie hierbij voor het eerst ontvangen. We proberen deze nieuwsbrief iedere 2 weken bij jullie te bezorgen. Met we bedoel ik de initiatiefnemers van de brief, Jelle van IJperen, Niek Nijland en Niels Kuip. Via deze brief willen we jullie op de hoogte houden van allerlei wetenswaardigheden. En daar hoort ook nieuws van het Bestuur bij. Deze nieuwsbrief vervangt de digitale Odessa die jullie de afgelopen seizoenen hebben ontvangen. In deze versie wil ik jullie aandacht vestigen op de start van de competitie die komend weekend gaat beginnen. De voorbereidings – en bekerwedstrijden zitten er op dus is het nu tijd voor het echte werk. Ik wens alle teams heel veel succes tijdens de eerste wedstrijden.

De nieuwe LED verlichting op het trainingsveld is vrijdag 20 september officieel in gebruik genomen. De veilingwedstrijd was de eerste officiële wedstrijd onder de schitterend nieuwe lampen. De volgende keer vertel ik jullie hoe dit is verlopen.

Op 29 september 2019 wordt de nieuwe kleding voor de dames – en herenselectie op een leuke manier onthuld. Op de nieuwe kleding prijkt de naam van onze nieuwe hoofdsponsor Noctiluca Consulting B.V..

Na de eerste thuiswedstrijd van DESS 1 tegen ALC is er een zanger aanwezig en zullen we net als vorig jaar een mooie derde helft vieren. Laten we hopen dat DESS 1 dan de eerste thuispunten heeft kunnen pakken. Tot een uur of 20.00 is de kantine open. Op het terrein is een snackwagen aanwezig.

Graag wil jullie aandacht vragen voor de voetbalquiz die wij op 12 oktober 2019 in de kantine organiseren. Iedereen is welkom om met een team deel te nemen aan deze leuke quiz waarin vragen over voetbal centraal staan. Naast deze quiz is dit een uitstekende gelegenheid om met elkaar een gezellige avond door te brengen in onze gezellige kantine. Hou de website en Facebook in de gaten voor meer informatie.

Ruud Wiersma