UPDATE: Ook onze senioren mogen weer trainen vanaf 11 mei 2020

Als gevolg van de versoepeling van de maatregelen die het kabinet bekend heeft gemaakt, is het voor onze senioren vanaf 11 mei 2020 ook weer toegestaan om met inachtneming van 1,5 meter ruimte te trainen. De trainers van de herenselectie en de trainers van de vrouwenselectie hebben aangeboden om de trainingen te verzorgen. En daar bedanken wij ze hartelijk voor. De heren trainen op het B-veld en de vrouwen op het A-veld. Vanaf dinsdag 12 mei 2020 worden de trainingen hervat. Dit kan alleen maar als de volgende strenge voorwaarden worden nageleefd.

• Kom niet eerder dan 10 minuten voor de training naar het complex.
  • Je hebt je handen gewassen of gedesinfecteerd met desinfectiegel dat je ook naar de training kunt meenemen om je handen na afloop te desinfecteren. Hier ben je zelf verantwoordelijk voor.
  • Neem te allen tijde de 1,5 meter regel in acht. De trainers houden in hun oefenstof hier rekening mee.
  • De kleedkamers en kantine blijven dicht. Neem daarom zelf een bidon met drinkwater mee.
  • Na de training ga je direct naar huis.
  • Er kan maximaal met 20 spelers / speelsters worden getraind, 10 per helft. Introducees zijn vooralsnog niet toegestaan.
  • Geef voor de training aan of je komt in verband met het maximale aantal van 20 spelers / speelsters.
  • Deelname aan de training is geheel vrijwillig. Wij hebben er begrip voor als je niet wilt komen.
  • Alleen trainers, spelers, speelsters en bestuursleden hebben toegang tot het complex tijdens de training. Toeschouwers zijn niet welkom.

Per 1 juni 2020 start het onderhoud aan onze velden. Trainen is vanaf dat moment niet meer toegestaan. De laatste trainingen vinden dan ook plaats op 28 mei aanstaande.

Tot slot vraag ik jullie aandacht voor het protocol dat de KNVB voor amateurvoetballers heeft samengesteld. Lees dit goed door, omdat hier nog veel meer informatie in staat die van belang is, voordat je besluit om mee te doen aan de training.

Je vindt de link naar het document hier: Corona-protocol amateurvoetballers

Bij de jeugd is gebleken dat het werkt. Laat het ook bij de senioren een succes worden. Veel plezier bij de herstart van de trainingen.

Namens het bestuur,

Ruud Wiersma, voorzitter