Sterren kijken bij DESS

Beste leden,

Mocht u nu denken dat er géén sterren bij DESS te bekijken vallen, dan heeft u het echt mis.

Want op zaterdagavond 7 november komt Jos Nijland namelijk een bijeenkomst verzorgen namens de stichting Hyperion.

(Doel van Hyperion is het organiseren van activiteiten op het gebied van cultuur, levensbeschouwing en samenleving. De stichting is genoemd naar een titaan uit de Griekse mythologie. De oude Grieken geloofden dat zijn ogen licht uitzonden en dat men voorwerpen kon zien wanneer deze bundel licht ergens op viel. Een spotlight dus. Zo wil Hyperion in Benningbroek mensen, meningen, verhalen en kunst in de spotlights zetten.)

Deze stichting houdt zich o.a. bezig met het bekijken van het universum en dat zijn de sterren waarover hierboven gesproken wordt. Er treden dus geen voetbalsterren a la Zlatan Ibrahimovic, Arjen Robben of Robin van Persie aan, mocht die indruk gegeven zijn.

Komt dus allen kijken naar andere sterren op zaterdag 7 november, aanvang 19:30uur. Locatie: clubgebouw s.v. DESS