Ruud Wiersma blijft trainer bij s.v. DESS

Ruud Wiersma blijft ook na het huidige seizoen trainer van s.v. DESS. Het bestuur en Wiersma bereikten na kort overleg overeenstemming om de samenwerking met een seizoen te verlengen.

Wiersma is momenteel bezig aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer van s.v. DESS. In de vijfde klasse bezet Door Eendracht Sterk Sijbekarspel momenteel de 8e positie. In het verleden was Wiersma al eens zeven jaar hoofdtrainer bij s.v. DESS, waarna hij vervolgens een periode bij ASV ’55 als hoofdtrainer actief was. Ook assistent Ron de Boer en vaste vlaggenist Jan Keeman, blijven komend seizoen hun werkzaamheden verrichten.

Het bestuur is verheugd om de samenwerking te verlengen. Wiersma is druk bezig om het talentvolle jonge team nader te vormen en met succes! De eerste seizoenshelft hebben we al mogen genieten van een aantal goede wedstrijden, met name tijdens de derby’s wordt er zeer goed gespeeld. Daarnaast ligt Wiersma zeer goed in de spelersgroep en is er voor hem nog voldoende uitdaging om door te gaan, aldus Johnny Jacobs, voorzitter s.v. DESS.

n.b. Vlak erna werd er ook bekend, dat Nico Huisman ook nog een jaar doorgaat als trainer van de Damesselectie en B-junioren. Twee keer goed nieuws dus!

Ruud Wiersma blijft trainer s.v. DESS