Programma jeugd komende 3 weken

Programma voor de jeugd:

Iedereen weet inmiddels dat er de komende weken geen competitiewedstrijden worden gespeeld. De trainingen mogen gelukkig wel doorgaan en ook op zaterdag mogen we bij onze eigen club activiteiten organiseren met onze eigen leden. Volwassenen moeten zoveel mogelijk bij elkaar vandaan blijven of alleen in groepjes van maximaal 4 personen samen komen. We hebben geprobeerd iets te organiseren wat we met veel kinderen en weinig volwassenen kunnen doen, zodat we toch een beetje het idee hebben dat we op zaterdag een wedstrijd kunnen spelen.

We hebben voor de jeugd een toernooi opgezet voor de komende drie zaterdagen. Er zijn gemengde teams gemaakt die in drie weken tijd allemaal een keer tegen elkaar spelen. De JO9, JO11 en MO11 zijn gemengd en ook van de JO13, MO15 en JO16 zijn teams gemaakt. De teamindeling zie je hieronder staan.

Wat je moet weten:

– Kom in trainingskleding naar DESS.

– De kleedkamers en de kantine zijn dicht, dus je kunt je bij DESS niet omkleden. De WC’s in de kantine zijn wel open.

– Publiek is helaas niet welkom. Om het aantal volwassenen op het complex zo laag mogelijk te houden zijn er alleen 4 coaches en een wedstrijdleider/limonademaker aanwezig.

– De jongste teams spelen een wedstrijd van 2 x 25 minuten, de oudste teams spelen 2 x 30 minuten. In de rust is er limonade voor de spelers en koffie/thee voor de coaches. Dit wordt buiten opgedronken.

– De jongste teams spelen in principe 7 tegen 7, de oudste teams 11 tegen 11. De teams zijn erg krap ingedeeld. Als er te weinig spelers zijn voor 7:7 of 11:11, passen we de grootte van het veld aan aan het aantal spelers dat er wel is. Het is NIET de bedoeling dat er vervangende spelers worden opgeroepen.

– Als je een zaterdag niet kan, geef je afbericht bij je coach. Het gaat hierbij om de coach die je deze 3 zaterdagen hebt. Zijn of haar telefoonnummer staat bij de teamindeling.

– Als extraatje is er een penaltybokaal. Na iedere wedstrijd neemt elke speler een  penalty (ook de oudere jeugd). Na 3 zaterdagen heeft iedereen 3 penalty’s genomen. De spelers die dat het best hebben gedaan, plaatsen zich voor de finale die direct na de wedstrijden op 7 november word gespeeld. Er is alleen een prijs voor de nummer 1 bij de jongste teams en de nummer 1 bij de oudere teams. Als je er niet bent, kun je geen penalty laten nemen door iemand anders of op een andere zaterdag 2 penalty’s nemen.

We hopen alle spelers hiermee een leuke zaterdag te geven. Tot zaterdag!

Het jeugdbestuur

Indeling jeugdtoernooi zaterdag 24 oktober t/m 7 november

Tijgers:                      Leeuwen:                   Poema’s:                   Cheeta’s:

Joes                             Giel                            Yuiel                          Gerrit

Daan                           Timo                           Pé                               Matthijs

Quincy                        Job                              Fer                              Fynn

Mika                           Rupen                         Sepp                           Tim

Jens                            Leona                         Roos                           Julia

AnnaRoos                   Romy                          Nienke                        Jinte

Loïs                            Rahaf                          Lyra                            Lana

Emily

Coach:                        Coach:                        Coach:                        Coach: