Nieuws van de vollybal

DESS Volleybal zegeviert opnieuw!

Dinsdag 13 december stonden 2 wedstrijden op het programma. 3 sets tegen als eerste team Bevok en 3 sets tegen team Wognum. We starten helaas met z’n vijven maar we stonden goed waardoor we redelijk gemakkelijk de overwinning binnen haalde.
Gelijk erachter aan team Wognum. Een collegaspeler van een ander team wilde ons wel versterken. Ook deze wedstrijd sloten wij met winst af. Zo kwam het dat wij opnieuw zes sets tegen nul speelde. Volgens mij zijn er nu 6 wedstrijden opvolgend dat wij deze score behalen.

Er wordt altijd op donderdag in de Vang “getraind” en op dinsdags, over het algemeen om de week, wedstrijden gespeeld in de Koggehal te De Goorn.

Op donderdag trainings avond spelen we met 6 tegen 6 man, vrouw gemengd, zeer gezellig waardoor het animo de laatste tijd behoorlijk is. Hierdoor moet er af en toe ingedraaid worden. Des te meer zielen, des te meer vreugd! De trainingen beginnen om 21.00uur en na een aantal sets, afhankelijk van de stand, wil het nog wel eens 23.00uur worden.

Op de dinsdag wedstrijd avond spelen we met fanatieke spelers waaronder Brenda, Cees, Grietje, Jacob, Marcel, Roelof, Ronald, Sita en Sjors de wedstrijden op variërende tijden.
Waarbij er enerzijds gespeeld en anderzijds gefloten en geteld moet worden bij andere wedstrijden. Door dit sterke team hebben we tien van de twaalf wedstrijden gewonnen. En draaien we mee in de top drie met uitzicht op de eerste plaats.

Volgende week dinsdag 20 december treffen we team Hensbroek en Koggehal, laten dit nu precies de twee wedstrijden zijn die we als enige keer verloren hebben. Dus team als we deze twee winnen zijn we verzekerd van de eerste plaats!

Klik hier voor het programma van de vollybal.