Nieuwjaarsreceptie en wedstrijden van 5 januari 2019

De nieuwjaarsreceptie is afgelopen zondag 5 januari 2019 goed bezocht. Iedereen heeft kunnen genieten van twee mooie wedstrijden. Eerst was het de eer aan DESS vrouwen 1 en 2 die een onderling duel speelden onder leiding van scheidsrechter Johnny Jacobs. De dames hielden het sportief, want de leuke wedstrijd eindigde in 2-2. Daarna was het DESS 1 dat moest spelen tegen een mix van spelers die ooit in DESS 1 hebben gevoetbald. Ook dit duel verliep sportief onder leiding van scheidsrechter Maickel de Boer. Het huidige DESS had een zware kluif aan de routiniers maar wisten toch verdiend met 3-1 te winnen. Het bleef vervolgens nog een aantal uren onrustig en gezellig in de kantine waar het jaar op een prima manier is gestart. De voorzitter heeft zijn jaarlijkse speech gehouden, de volledig tekst vinden jullie via deze link Nieuwjaarsspeech 2020. Het Bestuur bedankt alle vrijwilligers die deze mooie dag mogelijk hebben gemaakt.

Wij wensen iedereen een sportief maar bovenal gezond 2020.

Het Bestuur

Onderstaand een prachtige foto van de herenteams.

20200105BenningbroekDESSgroepsfoto3_JosNijland