Nieuw bestuurslid

Vorige week is het bestuur benaderd door Johnny Jacobs. Johnny heeft het bestuur aangegeven graag een functie (eventueel de vacante voorzittersfunctie) te willen bekleden binnen het bestuur. Voor diegene die hem niet kennen:
Johnny woont al een aantal jaar met zijn vriendin Maricel en zoontje Thijs op het Klammeland in Benningbroek en is helemaal gek van Voetbal. Zelf heeft hij altijd gevoetbald en nadat hij een blessure had opgelopen heeft hij zich meer en meer op de taak van (assistent) scheidsrechter gericht. Op dit moment fluit hij in de top van de zaalvoetbalcompetitie en recentelijk was hij nog actief als assistent scheidsrechter in de Topklasse en de beloftencompetitie. Vorig jaar heeft hij nog een avond voor alle club (ass-)scheidsrechters georganiseerd in onze kantine. Johnny stelt graag zijn kennis, visie en energie beschikbaar aan onze club.

Aangezien de ledenvergadering al over 1 week plaats vindt, heeft hij aangegeven eerst wegwijs binnen het bestuur en de vereniging te willen worden, voordat hij eventueel definitief de positie van voorzitter kan innemen. Daarom stelt hij zich in eerste instantie beschikbaar als algemeen bestuurslid/ voorzitter a.i. Op deze manier is hij betrokken bij de club en kan hij ervaring binnen het bestuur op doen. Aan bestuurlijke ervaring ontbreekt het hem niet. Binnen de scheidsrechtersvereniging (COVS) en ondernemingsraad van zijn bedrijf, heeft hij ruime ervaring opgedaan.

Helaas is Johnny niet in de gelegenheid zelf aanwezig te zijn tijdens de ledenvergadering.
Desondanks zal hij wel verkiesbaar zijn.