Kavelgids veiling s.v. Dess/'t Ploetertje

Beste dorpsgenoten,

De 9de dorpsveiling is (bijna) een feit. Vol trots bieden wij u de catalogus weer aan. Met hulp van vele vrijwilligers maar ook dankzij uw aanbreng is het weer een mooie variatie aan kavels geworden.

De opbrengst van de veiling gaat naar sportvereniging DESS en zwembad ‘t Ploetertje. DESS gebruikt de opbrengst voor de aanschaf van trainingmateriaal voor de jeugd en aanschaf laptop voor digitale aanlevering wedstrijdformulieren. ’t Ploetertje wil een opblaasbaar spelattribuut en speelmatten voor de jeugd aanschaffen.

Er is opnieuw een grote variatie in de aangeboden kavels. Van “klassiek” een flesje wijn, diner, taart of kaas, naar meer aparte aanbiedingen, bijvoorbeeld een high tea op een zomerse dag, vogels spotten, een massage door de lekkerste handjes van Benningbroek en een zinderende avond met de Voetbalvrouwen !

Dit heeft uiteindelijk geleid tot ruim 200 (samengevoegde) kavels. Genoeg voor een avondje vol gezelligheid en plezier, waarbij ook nu weer bij het bereiken van bepaalde opbrengstbedragen een bittergarnituur of paling wordt aangeboden.

Wij willen iedereen bedanken, die heeft meegeholpen om deze 9e dorpsveiling mogelijk te maken!

• alle mensen en (bedrijfs-)sponsors die één of meerdere kavel(s) hebben ingebracht of een gift hebben gedaan
• de veilingmeester Menno Haakma en notaris Aad Overtoom
• alle vrijwilligers, ophalers en bezorgers
• Mart Rood voor het rondbrengen van alle folders en de catalogus
• dorpshuis “De Vang”

Geschatte opbrengst
Achterin de gids vindt u het formulier, waarop u kunt aangeven wat u denkt dat de opbrengst van deze veiling zal zijn. Het is nog tot 20.30 uur deze avond mogelijk dit formulier in te leveren in de daarvoor beschikbare ton. Degene die er het dichtst bij zit verdient een dinerbon van € 50,00.

Wij hopen dat u allen komt en kom op tijd want ook vroeg in de avond zijn er mooie koopjes.

U kunt de gids hier downloaden.

Het veiling comité:Wilma Groot, Ellie Vlaar, Jeannette van Stralen, Mark Olofsen, Arjen Slagter en Koos Rood