Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering 2020

Beste leden,

Traditiegetrouw vindt in oktober de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. Door de huidige omstandigheden, kan deze vergadering momenteel niet met de juiste maatregelen georganiseerd worden in het clubgebouw van DESS. Er is daarom door het bestuur besloten om de JALV van 2020 te verplaatsen naar het voorjaar 2021. We hopen in deze periode jullie allemaal weer in goede orde te kunnen ontvangen. Zodra bekend is wanneer de JALV weer veilig plaats kan vinden, zal de datum en uitnodiging via de DESS Interesse en op de website worden gedeeld.

Via de volgende link vind je de notulen van de JALV van 2019 Notulen JALV 2019

Mocht je in de tussentijd vragen voor het bestuur hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via secretariaat.dess@gmail.com, of schiet één van de bestuursleden aan wanneer je bij DESS bent.

Het Bestuur