In memoriam Guus Luijckx

Ons bereikte het droevige bericht dat Guus Luijckx is overleden.
Guus moest zijn lidmaatschap opzeggen bij onze vereniging omdat hij om gezondheidsredenen zijn geliefde sport niet meer kon beoefenen.

Guus ons altijd goedlachse lid bleef DESS’ er ook toen hij al lang en breed naar Hoorn was verhuisd.
Hij wilde er bij blijven horen, nog steeds zijn krachten blijven geven bij de veteranen nagenietend van de derde helft met altijd een goede mop dat was Guus ten top.

Guus was jarenlang ook DESS vrijwilliger en runde op een zeer imponerende wijze de kantine van sv DESS. Iedereen stond altijd voor hem klaar wanneer er een beroep op hen werd gedaan. Je liet Guus gewoon niet in de steek.
De laatste tien jaar wilde Guus steevast een avond bardienst draaien in de DESS voetbalweek, daar kwam hij voor uit Hoorn.

We zullen Guus blijven herinneren als de man die altijd het positieve zag denkend in kansen en niet in bedreigingen.

We wensen de familie alle sterkte bij dit enorme verlies.

Bestuur s.v. DESS.