Gemeente akkoord met vernieuwing B-veld!

Het hing al even in de lucht maar nu is het licht toch echt definitief op groen gegaan bij de gemeente. Het B-veld wordt deze zomer vernieuwd. Uiteraard zijn we als club erg blij met dit nieuws. Het veld ligt er al in sinds de opening van het complex aan de Sportlaan. Er is in de loop van de jaren van alles aan gedaan maar de kwaliteit liet te wensen over. Er waren grote verschillen in de kwaliteit van het veld binnen enkele meters en bij buien stonden altijd dezelfde stukken onder water. Dit is na de zomer voorbij!

Helaas moeten we ook melden dat dit wat ongemakken met zich mee gaat brengen. We zullen namelijk alleen nog het A-veld kunnen gebruiken voor trainingen en wedstrijden. Over het hoe en wanneer informeren we jullie nog. Wel zullen er waarschijnlijk trainingen gaan plaatsvinden bij de omliggende verenigingen aangezien je het veld een aantal maanden niet op mag. We doen ons best om dit zoveel mogelijk te beperken tot de senioren teams. Op korte termijn ontvangen we van de gemeente een planning. We kunnen dan starten met het zoeken naar alternatieven. Het streven is om in april te starten.
Mochten er vragen zijn over dit alles dan horen we het graag.