Eerste thuiswedstrijd Dess 1

Op 25 september wordt de kaskraker Dess – Zuidermeer gespeeld op het complex van sv Dess. Dit is de eerste thuiswedstrijd van Dess 1 dit seizoen. Om die reden worden er enkele festiviteiten rond de wedstrijd georganiseerd.
Zo heeft autobedrijf Glas een auto beschikbaar gesteld om het welbefaamde en geliefde kofferbak schiet spel te spelen. Dit doen wij van 13.00 tot 14.00 uur, met een eventuele uitloop naar de derde helft.
De eerste derde helft van het seizoen willen we goed vieren, daarom zijn alle drankjes van 4 tot 6 uur € 1,–.
Gelooft u in uw voetbal kwaliteiten of heeft u gewoon veel geluk als het aankomt op kofferbak schieten, beproef deze dan en maak kans op enkele zeer aantrekkelijke prijzen. Kom de 25e allen om de twaalfde en dertiende man te spelen en scoor daarna zelf in de derde helft een lekker drankje.