Aanwijzingen voor de trainers/begeleiders

Trainers
Doelen
– Na -iedere- training en/of wedstrijd, zomer of winter, de doelen van het veld. (Dit i.v.m. maaien of prikken/rollen van het veld.)
Kast
– Iedere trainer heeft een sleutel van een kast, enkele trainers delen een kast.
– Aan de binnenkant van de kastdeur, hangt een lijstje waarop de materialen staan die in de kast zitten. Haal je er spullen voor een training uit, doe die er dan ook weer in.
– Bij vermissing van iets, dit doorgeven aan Sjaak Appelman; s.appelman88@gmail.com
Hesjes
– Tijdens trainingen, nat geworden hesjes uithangen in een kleedkamer i.v.m. schimmel.
– Laat regelmatig de hesjes wassen. (Indien je een kast deelt, zorg er dan voor dat ze op tijd weer terug zijn).

Begeleiders
Spelerspas
Spelers moeten een pas hebben anders mogen zij niet mee voetballen.
Bij problemen voor de jeugd kun je terecht bij Angelique Moolevliet; ca.moolevliet@quicknet.nl Voor senioren kun je terecht bij Marijke de Jong; leden.dess@gmail.com
Aan- en afmelden
Het aanmeldingsformulier is te vinden in de kantine en op de site; www.svdess.nl. Dit formulier graag inleveren bij Marijke de Jong; postvak kantine of e-mailen; leden.dess@gmail.com
Als er leden besluiten te stoppen met voetballen bij S.V. Dess, kan dit -alleen- doorgeven worden aan Marijke de Jong via; leden.dess@gmail.com. Bij uitstroomvermelding bij een ander bestuurslid word je doorverwezen naar dit e-mailadres. Hierdoor proberen wij de via-via, en daarmee miscommunicatie, ‘buitenspel’ te zetten.
Wedstrijdformulier
Voor het invullen van het wedstrijdformulier zijn er twee voorbeelden beschikbaar in de kantine. Deze liggen; bij de formulieren en aan de wand bij de computer in de bestuurskamer.
Zorg ervoor dat alles goed is ingevuld want dat scheelt DESS veel boetes.
Afgelastingen
Bij slecht weer staan de afgelastingen voor trainingen en wedstrijden op de site van S.V. DESS; www.svdess.nl
Kleedkamers
Zorg ervoor dat de kleedkamers na de wedstrijd schoon zijn, ook die van de tegenpartij.
Teamoverleg
Als je met je team gebruik wilt maken van de kantine of van de bestuurskamer, buiten de openingstijden van de kantine, kun je terecht bij Afra Appel; 0229-591803.
Blessure
Als er iemand langdurig ziek of geblesseerd is, dit even doorgeven aan Afra Appel; 0229-591803 of e- mail; a.appel@quicknet.nl

Voor verdere vragen, problemen of suggesties kun je terecht bij Marcel Reus