Aanvullende mededeling ivm nieuwe corona maatregelen

Er zijn een aantal vragen gesteld over de maatregelen die op dinsdag 29 september 2020 zijn ingegaan. Daarom onderstaand enkele aanvullingen op het eerdere bericht.

• De kleedkamers mogen ook op de trainingsavonden worden gebruikt om te douchen. Na afloop van de training kan er worden gedoucht en is het de bedoeling om daarna het complex direct te verlaten. De kantine blijft dicht.
  • Ouders die hun minderjarige kinderen naar uitwedstrijden rijden worden niet als toeschouwers beschouwd maar als begeleiding. Die mogen dus de wedstrijd bijwonen. De kantines zijn dicht dus een versnapering kan niet worden gekocht. Hou hier rekening mee.
  • Het is niet toegestaan om de training en / of thuiswedstrijd van uw kind(eren) als toeschouwer bij te wonen. De kinderen worden bij de poort afgeleverd en de ouders gaan weer weg.
  • DESS accepteert ouders die meekomen met de tegenstander(s). Het is niet de bedoeling dat ieder kind door de eigen ouder wordt gebracht. DESS behoudt zich het recht voor om ouders te vragen het complex te verlaten, als het aantal ouders dat meekomt onacceptabel groot is.

Onderstaand volgt de link naar de pagina van KNVB met veel gestelde vragen over de maatregelen rondom het coronavirus. Bij twijfel kunnen jullie die raadplegen.

Het Bestuur