DESS loterij tijdens de voetbalweek 31 mei t/m 4 juni

Zoals elk jaar zal er tijdens de voetbalweek weer dagelijks een trekking van de grote DESS loterij plaatsvinden. Met ook dit jaar weer vele mooie prijzen.

Elke voetbal(feest)avond is er een trekking van de loterij en op zaterdagavond 4 juni om 23.00uur de trekking van de mega hoofdprijs.

De volgende (hoofd)prijzen zijn er dit jaar o.a. te winnen:

een Philips Airfryer XL aangeboden door Vriend Flowerbulbs Sijbekarspel

een Waardebon t.w.v. € 50,- aangeboden door Duijn Teamsport/ 100% Voetbal Hoorn

een Steigerhouten tuinset aangeboden door de Vrienden van DESS

een Dinerbon t.w.v. € 100,-

….en natuurlijk worden elke avond nog vele andere mooie prijzen verloot! EN ALLE WINNAARS WORDEN PERSOONLIJK BERICHT!

De opbrengst van de loterij wordt dit jaar aangewend voor o.a. finishing touch van het Vlaar-court, nieuwe DESS vlag(gen) en het nog (jeugd) vriendelijker maken van de kantine. Tevens willen we zeker ook de akoestiek in de kantine en bestuurskamer verbeteren. Een lang gekoesterde wens.

Elk lid zal komend weekeinde een boekje met 20 loten krijgen om te verkopen.

Onder de jeugdleden worden, zoals elk jaar, weer wijken verdeeld. Het is de bedoeling dat je alle huizen in jouw wijk langs gaat en niet stopt als je boekje verkocht is. Er zijn namelijk altijd nog voldoende boekjes verkrijgbaar. Dus ook bij aan u aan de deur kunt u onze jeugd de komende weken verwachten.

Als beloning is er voor de jeugdleden voor elk volledig verkocht boekje een lekkere verrassing aangeboden door DESS.

De boekjes dienen weer vóór 27 mei 2016 te zijn ingeleverd bij 1 van onderstaande adressen. Ook zijn daar de extra boekjes verkrijgbaar. Veel succes!

Afra Appel                                            Angelique Moolevliet

Dr. de Vriesstraat 51                           Burg.Elmersstraat 27