Meiden E1 en C1 liggen op titelkoers!

Hallo allemaal,

Zoals de titel al doet vermoeden, gaat het op dit moment bijzonder goed met het meidenvoetbal bij DESS en daar wil ik u even van op de hoogte brengen. De meisjes E1 spelen op zaterdag 29 november hun laatste thuiswedstrijd en kunnen die dag kampioen worden in de najaars 1e klasse. Afgelopen weekend werd er maar liefst met 23-0 gewonnen van de Spartanen ME2, een handbal uitslag waardig! Dit is overigens dan wel een echte uitschieter, want “normaal” winnen de meiden hun wedstrijden met 8-1, 3-7, 7-0, 0-14, 6-0, 7-0 & 0-8. Met nog twee wedstrijden te gaan (Wieringermeer ME2 uit op 22-11) en 29-11 thuis tegen de Blokkers ME2, kan haast het kampioenschap niet meer misgaan. Ik roep dan ook alle ouders op om zaterdag 29 november om 10:00 uur naar het DESS terrein te komen en samen met hun voetballende kinderen het naderende kampioenschap extra luister bij te zetten. Volgend jaar gaat dit team in een andere samenstelling voetballen en wordt er overgeschakeld naar een elftal op volledig veld. Ook weer een nieuwe ervaring!

De meiden van C1 doen het ook bijzonder goed en staan ongeslagen bovenaan. Nu willen we hier ook niet teveel ruchtbaarheid aan geven want de scouts liggen soms op de loer. Deze dames in spee zijn ook niet vies van doelpunten maken want met 1-13, 4-2, 2-3, 13-0, 3-6, 0-11, 7-0 en afgelopen weekend met 0-9 winnen geven aan dat medeleven met een keeper van de tegenstander ook bij hen geen optie is. Kortom hiermee aangevend; meiden ga lekker door en veel plezier donderdag bij jullie Girls Only avond.

Jullie voorzitter,

Johnny Jacobs