wedstrijdzaken app en email adres

Wedstrijdzaken app en email adressen

Geef z.s.m. uw juiste email adres door aan de club (rr.bontekoning@quicknet.nl of (liever) app naar 06-57245281 met uw naam en email adres). Dit geldt uiteraard niet voor degene die dit al gedaan heeft. De KNVB introduceert het komende seizoen namelijk de wedstrijdzaken app. Daarvoor is het van groot belang dat uw email-adres klopt. Uw emailadres wordt namelijk uw -verplichte- gebruikersnaam voor deze app.

De Wedstrijdzaken APP

Deze app vervangt vanaf aankomend seizoen het digitale wedstrijdformulier en de spelerspas. De app kent hiertoe verschillende gebruikersrollen. Zo zijn er de rollen van teamlid, teammanager, scheidsrechter, clubofficial. Deze rollen zullen door svDESS worden toegekend in Sportlink. Elke rol kent zijn eigen bevoegdheden ten aanzien van het mobiele digitale wedstrijdformulier.
De app biedt ook de mogelijkheid voor leden om zelf hun contactgegevens te wijzigen. Die worden dan automatisch doorgevoerd in onze ledenadministratie. Graag uw speciale aandacht hierbij voor uw mobiele nummer. Van diverse leden ontbreekt het mobiele nummer of is het een niet meer bestaand nummer. Ook het uploaden van een (nieuwe) pasfoto behoort tot de mogelijkheden. Deze mogelijkheid vervalt na 30 oktober. Dus wees er op tijd bij als jouw pasfoto ontbreekt of verouderd is.
Alle leden, begeleiders en scheidsrechters zullen deze app gaan gebruiken. Dit garandeert een vlotte mobiele afhandeling van alles rondom wedstrijden.
Het is dus van groot belang dat uw email adres bekend is bij sv DESS, indien dit niet het geval is, dan kunt U geen gebruik maken van de wedstrijdzaken app en zal U zich tevens legitimeren moeten met uw id kaart, want U bent niet in het bezit van een mobile digitale spelerspas.
Mocht niet alles duidelijk zijn, dan vernemen wij dit graag van U.

Met vriendelijke groet,

Roland Bontekoning