Wedstrijd verslag dames 1

Zondag 16 oktober, werd het weer eens tijd om een een wedstrijd te spelen en niet zomaar een wedstrijd maar een wedstrijd tegen de nummer 2. Aangezien wij nummer 1 staan was het een erg belangrijke wedstrijd.

Het begon erg goed, maar na 20 minuten schoot VVW de 0-1. Iris vond het maar niks en maakte met een mooie combinatie de 1-1. Helaas was hun spits ons voor rust te snel af en werden er snel 3 doelpunten gemaakt en gingen we de rust met een 1-4 achterstand in.

We gingen vol moed de tweede helft in na wat aanwijzingen van Jelle, die Marco vervangde voor een keer. Tess Huisman van de Mo17 moest bij de snelle spits gaan staan van VVW. Helaas kreeg ze toch een kans en maakte VVW de 1-5. Gelukkig kregen wij ook nog kansen en maakte Alexandra de 2-5 door een mooie voorzet van Esmee waardoor hij perfect in de rechterhoek werd geschoten (wereldgoal al zeg ik hetzelf).

Het bleef lang 2-5, zelfs de snelle spits van VVW zei dat ze “op was” door Tess haar goede verdedigingswerk. Uiteindelijk vonden ze nog twee kansen en werd de eindstand 2-7. Gelukkig hebben we door deze wedstrijd nog €50 verdiend, want de tegenstander wilde zo graag onze wedstrijdbal. Wil je nog meer van onze wedstrijden zien volg ons instagram account Dessvr1!