JO-12 En dan zit het seizoen er al weer op

Wat is het toch snel gegaan dit jaar en wat hebben we een mooi seizoen gehad. Al in het begin van het seizoen kwam Jelle in de kleedkamer, met het verzoek om spelers te zoeken. Volgend seizoen moeten we naar een groot veld en daarvoor zijn er te kort spelers. Enthousiast gingen de jongens op zoek, met Ravi en Lukas hebben we een aantal keer gespeeld, maar kregen we nóg niet enthousiast genoeg om aan te sluiten.

Gelukkig hebben we Rupen weer enthousiast kunnen maken! Hij is direct een enorme aanwinst voor de verdediging geworden. (En wat zag ik hem goed keepen tijdens de dess week) Aan het eind van het seizoen kregen we nog een positieve toevoeging. Mdi nieuw in het dorp en nog niet eerder gevoetbald wilde mee doen. Wat een topper, snel, goed met de bal en goed in de afronding, wow!

En dan hebben we opeens 13 spelers, wat voor een groot veld net aan genoeg, is voor een klein veld erg veel (5wissels) Ik ben blij dat we over gaan naar een groot veld en de jongens zijn er ook aan toe.

Het seizoen zit er dan zomaar op, we hebben vele super spannende wedstrijd gehad waarbij we met 1 doelpunt verschil net aan wonnen of verloren. Als wedstrijden waarbij we met grote uitslagen wonnen. Dan zijn de spannende wedstrijden toch leuker. Al zullen de jongens de wedstrijden met grote uitslagen leuker vinden, want dan komt de taart in zicht 😉

Na een heerlijke Dess week met als afsluiting de top wedstrijd tegen de ouders, (Met hoge opkomst, super leuk👍) sluiten we het seizoen af met een toernooi bij Blokkers als JO-13. Even ervaren hoe het gaat op groot veld voordat we de zomerstop in gaan. Ik heb er zin in!