dubbel programma dess 1 met pasen

In overleg met de andere clubs in de 5e klasse en met de KNVB, heeft men besloten om voor de clubs die daaraan mee wilde werken, een dubbel programma vast te leggen met pasen. Dit houdt voor DESS 1 in dat men paaszaterdag speelt om 17.00u  tegen Oosterend 1. De paaszondag komt te vervallen en daarvoor in de plaats speelt DESS 1 op 2e paasdag in en tegen Oosterend om 14.00u.

Het zou natuurlijk fantastisch zijn als ons vlaggenschip op paaszaterdag voor een flink en enthousiast publiek mag spelen …  dus komt U massaal naar deze wedstrijd toe om onze jongens aan te moedigen en hopelijk kunt U genieten van een lekker voorjaarszonnetje, een boeiende wedstrijd, een kopje koffie en wellicht een alcoholische versnapering.

Wij zien U graag verschijnen op zaterdag 31 mrt a.s om 17.00u op het sportcomplex van svDESS.