Dess Jo10- Lsvv Jo10 07-03-20

Door de verschillende afberichten die ik had ontvangen, konden we iedere hulp gebruiken. Gelukkig kwam Ruud met het goede nieuws, Rupen de nieuwe aanwinst voor Dess, net verhuisd vanuit Den Haag. En een aanwinst is hij zeker, we hadden samen met Dave en Rupen een solide verdediging, Mika midden en Sepp en Jens voor.

Met een bijna zuiver hattrick van Jens, o.a. door mooie combinaties van Mika, Sepp en Jens kwamen we op een 3-1 voorsprong. Helaas werd het voor de rust toch nog 3-3. In de wetenschap dat de Lsvv 2 wissels had en wij geen wissel was de 2e helft toch nog een hele opgave. Ook gaf Ramon aan dat hij niet meer verder kon met keepen, i.v.m een wond aan zijn hand.

Koortsachtig (gelukkig geen carona) overleg tussen Lisa en mij zorgde voor de opstelling waarbij Dave in het doel stond, Ramon voor en Sepp ook mee zou helpen met verdedigen. Al snel stonden 3-4 achter, gelukkig maakt Sepp ook vrij snel de 4-4.

Met een beetje geluk en een goede teamspirit houden we de 4-4 lang vol, en waarbij je hoopt dat het gebeurt, gebeurt dan ook. Onze keeper blijkt niet alleen een goede keeper, maar ook een goede spits, tegen het einde van de wedstrijd maakt hij het winnende doelpunt! Het team, de coaches en het publiek is door het dolle heen, wat een mooi slot!