Gezocht: Bestuurslid Algemene Zaken

Beste DESS-leden, liefhebbers en betrokkenen,

Gedurende afgelopen seizoen heb ik met plezier de bestuursfunctie ‘Algemene Zaken’ bij onze mooie club bekleed.
Omdat ik aankomend seizoen weer in Amsterdam ga wonen/studeren/voetballen/banjeren etc. ben ik afgelopen tijd op zoek geweest naar een opvolger omdat ik niet veel meer bij DESS te vinden zal zijn.

Ik had hier iemand voor gevonden maar wegens (onverwachtse) studiedrukte is dit, een week geleden, uiteindelijk niet doorgegaan. Omdat de tijd nu wat begint te dringen hoop ik via deze weg, voor het aankomende seizoen, een enthousiaste opvolger te vinden.

Hieronder een beschrijving van wat je eventueel een beetje kan verwachten:

– Je bent aanspreekpunt (Het zou dus handig zijn als je zo nu en dan op de club te vinden bent..).
– Eens in de 3 maanden draai je een bestuursdienst; het terrein openen (je ontvangt hiervoor sleutels en de alarmcodes), ‘bakkie zetten’, scheidsrechters en teams ontvangen, etc. Als de boel draait en de kantinevrijwilligers er zijn kun je naar huis (of een biertje doen..;).
– Eens in de maand is er een vergadering met het bestuur (meestal in de kantine op een doordeweekse avond rond 19:30 á 2 uurtjes).
– Er is niet echt een functieomschrijving; het ligt er net aan wat voor drukte er op de club is en wat er gebeuren moet (‘Algemene Zaken’ dus..).
– Het meeste contact gaat via de mail.

Een voordeeltje:
– Als bestuurslid betaal je geen contributie (mocht je een speler zijn..)
– Goed voor de CV.
– Alle meiden/vrouwen, jongens/mannen vinden je he-le-maal het einde..;)

Verder is het best interessant om te zien wat er zo allemaal gebeurd om onze club draaiende te houden. Het gaat allemaal niet vanzelf, dus;
– ben je bereid je in te zetten voor alle skik die we met ze alle hewwe op de Sportlaan..?-

Stuur mij dan even een mailtje naar s.appelman88@gmail.com of een belletje naar 0633059084, dan draai je even een vergadering mee en kan er ook aankomend seizoen door iedereen weer flink worden gesport.

Groetjes, Sjaak Appelman