Voetbal zondag

De senioren afdeling (mannen + vrouwen) van s.v. DESS bestaat in het seizoen 2023/2024 uit 3 teams.
De teams DESS 1 en DESS 2 vormen samen de selectie en worden getraind door John Koedoot.
De trainingen vinden plaats op dinsdag- en donderdagavond van 20:00 tot 21:30 uur. De thuiswedstrijden van het eerste elftal zijn op zondag om 14:00 uur. De wedstrijden van het tweede elftal zijn op zondag rond 11.30 uur. De coach van het eerste elftal is John Koedoot met John Keesom als begeleider en de vaste vlaggers zijn Cor Hoogeveen en Bas op den Kelder. Coach/begeleider van het tweede elftal is Peter Manshanden.

De shirtsponsor is:
DESS 1: Noctiluca Consulting B.V.
DESS 2: Administratiekantoor van Arem

DESS Dames 1 wordt getraind door Marco Meillink. De trainingen zijn op dinsdag en donderdag van 19.00 tot 20.30 uur. De thuiswedstrijden van de DESS VR1 beginnen op zondag rond 11.00 uur. Marco Meilink is ook de coach met Mireille Meilink als begeleider.

De shirtsponsor is:

DESS VR1: Noctiluca

Op woensdagavond trainen de veteranen mannen van 20.00 tot 21.00. De veteranen dames trainen op donderdagavond van 19.00 tot 20.00 uur.

Iedereen is welkom om mee te trainen. Ben je nieuwsgierig geworden? Kom dan een keer langs op 1 van de trainingsavonden en meld je bij de trainer.

Ons motto: Sportiviteit en gezelligheid maken de teamprestatie compleet!