Jeugd-scheidsrechters

Elk seizoen zorgen we er met de oudere jeugd voor, dat de pupillen kunnen voetballen onder leiding van de oudere jeugd. De jongens van vorig seizoen worden erg bedankt voor hun inzet en we zullen graag van jullie diensten gebruik blijven maken als dat nodig blijkt. Als je het fluiten zelf zo leuk vindt, dat je ermee door wilt gaan, laat ons dat dan even weten.

Voor komend seizoen vragen wij de volgende jongens en meisjes zich te melden in de Dess-kantine op donderdagavond 22 september om 17.30 uur. Jullie krijgen dan tot 18.00 uur wat theorie en daarna gaan we oefenen binnen een partijtje van E en ME-pupillen.

Op de zaterdagen zullen jullie bij toerbeurt aangewezen worden om de wedstrijden van E en F te fluiten. Hierbij wordt rekening gehouden met je eigen wedstrijd, die natuurlijk voor gaat.

De jongens en meisjes, die verwacht worden:

Nick Veltrop
Damian de Boer
Nick Karsten
Jaimy Vlaar
Dave Moolevliet
Mariska Swier
Casper Smit
Denise Swier
Judith Slagter
Sanne Wagemaker
Marije Bakker

Als je verhinderd bent, laat dit dan zo snel mogelijk even weten.

Fred Honhoff (tel: 591582) en Anita van Arem (tel: 599033)