Bekerwedstrijden AGSV, ALC, DESS en Zwaagdijk

Op donderdagavond 30 augustus en zondagmiddag 2 september zijn er regionale bekerwedstrijden te zien op ons sportpark DESS. Deze wedstrijden worden uiteraard gespeeld onder de KNVB regels, maar hierbij worden de B categorie regels toegepast. Een gele kaart is dus 10 minuten straftijd, rood is uiteraard direct douchen. (Door) wisselen is eveneens toegestaan en als extra worden er na elke wedstrijd door beide teams 5 penalties genomen. De deelnemende teams komen, zoals u ziet, allemaal uit de regio, dus er wordt veel publiek verwacht. Kom op tijd naar het sportpark, zodat u (evt.) nog een parkeerplek voor uw auto/ fiets en goede staanplaats heeft. Gratis entree!

Schema:

DESS 1 – AGSV 1 op donderdagavond 30 augustus 19:30uur sportpark DESS o.l.v. SR AGSV

DESS 1 – Zwaagdijk 1 op zondagmiddag 2 september 14:00uur sportpark DESS veld A o.l.v. Erwin Kan en op veld B is ook om 14:00uur de wedstrijd AGSV 1 – ALC 1 o.l.v. Jan Kok

DESS 1 – ALC 1 op zaterdagavond 8 september 19:00uur sportpark Zwaagdijk op veld B en speelt op het A veld Zwaagdijk 1 – AGSV 1

Finaledag op zondag 16 september;

3e versus 4e plaats om 12:00uur