Afscheid Ruud Wiersma 14 mei

Ruud Wiersma sluit trainerscarrière bij SV DESS in stijl af

Zondag 14 mei aanstaande sluit de hoofdmacht heren van SV DESS het seizoen af met de kraker tegen de buren uit Hoogwoud/ Opmeer, nl. HOSV.

Voor zowel de hoofdtrainer van SV DESS, Ruud Wiersma als de hoofdtrainer van HOSV, Rene Aay is het de laatste wedstrijd in dienst van de club. Wiersma die in totaal meer dan 10 jaar als hoofdtrainer actief is geweest bij SV DESS (gedurende twee periodes), sluit hiermee zijn trainerscarrière af. Gedurende deze mooie periode wist Wiersma één maal kampioen te worden en kwam meerdere malen uit in de nacompetitie richting promotie. Wiersma draagt de club een warm hart toe en blijft actief binnen de vereniging.

Na de wedstrijd wordt het seizoen feestelijk afgesloten en blikken we vooruit op volgend seizoen, dat onder leiding staat van de nieuwe hoofdtrainer Patrick Terwijn. Iedereen is van harte uitgenodigd om deze bijzondere middag bij te wonen.

Het bestuur